Politiek debat in Jubbega

microphonemaandag 05 maart 2018 19:30

Op maandag 5 maart vindt in Jubbega een politiek debat plaats in het kader van de komende gemeenteraadsverkiezingen. Het wordt gehouden in multifunctioneel gebouw De Kompenije aan de Ericalaan en staat onder leiding van Eelke Lok, bekend van Omrop Fryslân. De avond begint om 19.30 uur en duurt tot ongeveer 21.30 uur. De toegang is gratis. Van tevoren aanmelden is wenselijk.

Op woensdag 21 maart zijn er in de gemeente Heerenveen raadsverkiezingen. De uitkomst bepaalt voor de komende jaren de koers in Heerenveen. Om u (de kiezer) goed voor te bereiden, zijn op 5 maart vertegenwoordigers van alle gemeentelijke partijen aanwezig in de centrale hal van De Kompenije. Ze gaan met elkaar in debat over zaken die door publiek en plaatselijke belangen zijn ingebracht. Uiteraard is er ook gelegenheid om op deze avond vragen te stellen.

Komt 5 maart niet goed uit? Er is 14 maart een debat in Akkrum en een slotdebat op 19 maart in Heerenveen.

Jubbega
Maandag 5 maart in de Kompenije (centrale hal) | 19.30 - 21.30 uur

Akkrum
Woensdag 14 maart in de Lantearne | 19.30 - 21.30 uur

Heerenveen
Maandag 19 maart in bibliotheek Heerenveen | 19.30 - 21.30 uur
Slotdebat met alle lijsttrekkers

Reacties op 'Politiek debat in Jubbega'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.